fbpx
 
Op de hoogte blijven rondom MBV? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

    Administratie

    Van origine zijn wij een administratiekantoor en hebben ondertussen dan ook 25 jaar ervaring met het verwerken van administraties. In 25 jaar is er natuurlijk een hoop veranderd. Wij bepalen in overleg met u welk deel van de administratie u zelf bijhoudt en welk deel wij voor u regelen. U kunt er voor kiezen om de gehele administratie door ons te laten doen, of een (groot) gedeelte zelf te regelen. Wij werken o.a. met het boekhoudprogramma Snelstart en daarin zijn verschillende mogelijkheden om online samen te werken met onze klanten. Vaak is er een bankkoppeling mogelijk tussen Snelstart en uw zakelijke bankrekening. We maken graag gebruik van de automatisering daar waar het eenvoudig te realiseren is voor u en voor ons. U heeft op deze manier de mogelijkheid om online te kunnen zien hoe u er voor staat.

    Het geheel uitbesteden van de administratie aan MBV is dus ook een optie. U kunt alles nog op papier aanleveren via de MBV-ordner, of geheel digitaal met hulp van de MBV-app en MBV-Portal. Kortom mogelijkheden genoeg en afhankelijk van uw persoonlijke voorkeuren is er maatwerk mogelijk. Na het verwerken/controleren van de administratie stellen we het jaarverslag op. Het jaarverslag is meer dan alleen de cijfers van het afgelopen jaar, want daarnaast nemen we bijvoorbeeld een begroting op voor het volgende jaar. Verder bespreken we met u graag jaarlijks andere relevante zaken, zoals bijvoorbeeld het aantal zorgeenheden, uw besteedbaar inkomen, een inschatting van de belastingen en andere actualiteiten die van belang zijn voor uw als ondernemer. De administratie is dan ook de basis hiervoor en wij helpen u daar dan ook graag mee.

    Wij zijn aangesloten bij de NOAB, een brancheorganisatie voor administratiekantoren en belastingadviseurs. Zij stellen eisen aan de kwaliteit, vakmanschap en actuele kennis van zaken.

    noab-logo

    Hoe houd u het beste administratie bij?